Süper Lig’in 19. haftasında Galatasaray, deplasmanda Fatih Karagümrük ile karşı karşıya geldi. Mücadele öncesinde sarı-kırmızılı ekipte kart sınırında bulunan dört oyuncu dikkat çekiyordu.

Karşılaşmanın 68. dakikasında hakem tarafından sarı kartla cezalandırılan Barış Alper, bu kartla birlikte ceza sınırını aşmış oldu.

Böylece genç futbolcu, önümüzdeki hafta oynanacak karşılaşmada görev alamayacak.

DÖRT İSİM SINIRDAYDI

Galatasaray’da maç öncesinde sarı kart ceza sınırında bulunan diğer futbolcular Mario Lemina, Abdülkerim Bardakcı ve Kazımcan Karataş olarak kayıtlara geçti. Bu isimler karşılaşmayı kart görmeden tamamlarken, Barış Alper için tablo değişti.

BARIŞ ALPER YILMAZ KAYSERİSPOR MAÇINDA YOK

Sarı kart cezası nedeniyle Barış Alper Yılmaz, ligin 20. haftasında RAMS Park’ta oynanacak Kayserispor karşılaşmasında takım arkadaşlarının yanında olamayacak.