BU sezonunun derbisiz elit hakemi Halil Umut Meler’e, icazet aldıktan sonra, ancak Türkiye Kupası
finali verebildi MHK’nin yetkisiz, yeteneksiz, etkisiz genel müdürü Ferhat Gündoğdu…

Lig boyunca üst düzeyde maç yönetmeyince, maalesef karar verme melekeleri zayıflamış Meler’in. Acemi hakem gibi faul ve sarı kart hataları yaptı.

Konyasporlu Adil’in formasından vitaminsiz olarak çekilmesine penaltı vermeyi tercih etti Meler, vermemesi daha doğru olurdu. Penaltı gol olmayınca da şansı yaver gitti.

Trabzonspor lehine verilen penaltıda ise elle oynama yorumu doğruydu Halil Umut Meler’in.