Samsunspor Kulübü Başkanı Yüksel Yıldırım, Trendyol Süper Lig'in 30. haftasındaki Beşiktaş’ı 2-1 yendikleri maç sonrası açıklamalarda bulundu.
Yıldırım, şunları söyledi:
“Galibiyetten dolayı çok çok mutluyum. Beşiktaş gibi bir takımı neredeyse ezerek yendik. Çok önemli bir maçımız var. Biz o maça mutlak galibiyet için çıkmak istiyoruz. Çünkü Avrupa’ya gitmek istiyoruz. Bu sene Samsunspor, Avrupa’da en son elenen Türk takımı oldu. Biz bir ilki başararak Samsunspor tarihine ilk Türkiye Kupası’nı kazandırmak istiyoruz.”
"GALATASARAY'I DA YENMEK İSTİYORUZ"
"Büyük takımlara karşı hiç galibiyetim yoktu. Bu ilk oldu. Beşiktaş’ın ardından Galatasaray’ı da yenmek istiyoruz."
Sergen Yalçın: Samsun'un jeneriklik golleri psikolojimizi bozduFutbol