CNN, yeni dijital abonelik hizmetini başlatıyor

Warner Bros. Discovery, haber kanalını dijital platformlara taşıyor: Aylık abonelik 7 dolar

Warner Bros. Discovery Inc., 24 saat yayın yapan haber kanalı CNN merkezli yeni dijital abonelik hizmetini duyurdu. “CNN All Access” adı verilen platform, 28 Ekim’de ayda 7 dolar ücretle kullanıma sunulacak.

Yeni hizmet, canlı yayınlar, isteğe bağlı içerikler ve mobil uygulama erişimi dâhil olmak üzere tüm CNN dijital platformlarını tek bir çatı altında toplayacak. Abonelik sistemine 5 Ocak 2026’ya kadar katılan kullanıcılar, ilk yıl için yıllık 42 dolarlık indirimli fiyat avantajından yararlanabilecek.

CNN’İN DİJİTAL DÖNÜŞÜM HAMLESİ

CNN Worldwide Dijital Ürünler ve Hizmetler Kıdemli Başkan Yardımcısı Alex MacCallum, yaptığı açıklamada, “Bu adım, CNN’in dijital dönüşümünde kritik bir aşama. Amacımız, izleyicilere CNN deneyimini günümüzün haber tüketim alışkanlıklarına uygun şekilde sunmak,” ifadelerini kullandı.

CNN ve diğer televizyon ağları, geleneksel kablolu yayın aboneliklerinin azalmasıyla birlikte dijital gelir kaynaklarını çeşitlendirmeye çalışıyor. Şirket, 2022 yılında 300 milyon dolar yatırım yaparak CNN+ adlı yayın platformunu kurmuş, ancak düşük izlenme nedeniyle hizmet sadece bir ay içinde kapatılmıştı.

YENİ PLATFORM, MEVCUT ABONELİĞİN ÜZERİNE İNŞA EDİLİYOR

“All Access”, geçen yıl ekim ayında başlatılan ve CNN’in web sitesi, uygulaması ve özel içeriklerine erişim sağlayan mevcut “Basic” abonelik katmanının genişletilmiş bir versiyonu olacak.

Yeni plan, CNN’in HBO Max (şimdiki adıyla Max) üzerinden sunduğu canlı yayın deneyimini daha kapsamlı hâle getirerek, haber kanalı için dijitalde tek merkezli bir izleme platformu oluşturmayı hedefliyor.

SON DAKİKA HABERLERİ
Sonraki Haber