Rock müziğin efsane isimlerinden Rod Stewart, ABD'nin Utah eyaletinde verdiği konser sırasında yaşadığı rahatsızlık nedeniyle performansına kısa süre ara vermek zorunda kaldı.
Utah eyaletine bağlı West Valley City'deki Utah First Credit Union Amphitheater'da cuma gecesi sahne alan Stewart, performansı sırasında fenalaşma belirtileri gösterdi.
Sosyal medyada paylaşılan görüntülerde, sanatçının şarkı söylerken dengede kalabilmek için çevresindeki yüzeylerden destek aldığı görülüyor. Bir süre sonra sahne ekibinden yardım isteyen Stewart'a oksijen tüpü getirildi ve sanatçı kısa süreliğine oksijen desteği aldı.
Seyircilerin alkış ve tezahüratlarla destek verdiği anların ardından Stewart, kendisini toparlayarak konserine devam etti.
Oksijen desteğinin ardından sahneye geri dönen Stewart, izleyicilere hitaben “Gösteri devam etmeli” ifadelerini kullandı.
Sanatçının neden oksijen desteğine ihtiyaç duyduğu konusunda resmi bir açıklama yapılmadı. Ancak sosyal medyada paylaşım yapan birçok konser izleyicisi, olayın yaşandığı bölgenin deniz seviyesinden yaklaşık 4 bin 300 fit yüksekte bulunmasına dikkat çekti.
81 yaşındaki sanatçı, şu sıralar ABD genelinde düzenlenen “One Last Time” turnesi kapsamında sahne alıyor. Stewart'ın bir sonraki konserinin 31 Temmuz'da New York eyaletindeki Wantagh kentinde bulunan Northwell at Jones Beach Theater'da gerçekleştirilmesi planlanıyor.
Stewart, kısa süre önce geçirdiği larenjit nedeniyle San Diego'daki bir konserini iptal etmek zorunda kalmıştı.
Ünlü sanatçının temsilcileri ise konuya ilişkin yapılan yorum talebine henüz yanıt vermedi.