Mart ayında Çinli bazı hijyenik ped fabrikalarının kullanılmış pedleri ve bebek bezlerini yeniden paketleyerek sattığının ortaya çıkmasının ardından 32 yaşındaki Çinli pop yıldızı Huang Zitao söz konusu işletmeleri "iğrenç" olarak niteleyerek kendi fabrikasını kurdu.

Kişisel bakım markası Duowei ile işbirliği yapan Zitao, kendi ped markası için 40 milyon dolar (1.5 milyar lira) yatırım yaptığını açıkladı.

Zitao, Çin'in en zengin insanlarından biri olan babası 2020'de öldükten sonra üç milyar dolarlık servetinin varisi olmuştu. Daha önce Güney Koreli erkek grubu EXO'nun üyesi olan Zitao, şu anda sosyal medyada 66 milyondan fazla takipçiye sahip.

ERKEKLER KADINLARIN İHTİYAÇLARINI ANLAYABİLİR Mİ?

Tamamen otomatik bir şekilde dakikada 3600'den fazla ped üretilen fabrikada her bir paketin üstüne QR kod konuyor. Bu şekilde tüketici, üretim sürecinin tamamını canlı bir şekilde izleyebiliyor.

Kendi ped markasını çıkaran erkek şarkıcı, yarım saatte 116 milyon lira kazandı - Resim : 1

Ne var ki bazı internet kullanıcıları tamamı erkeklerden oluşan bir ekibin kadınların ihtiyaçlarını tam olarak anlayıp anlamayacağını sorguladı.

Zitao ise şarkıcı eşi Xu Yiyang'ın pedlerin farklı versiyonlarını denediğini belirterek, pedlerin "tamamen mükemmel olmasa bile temiz ve güvenli" olduğunun güvencesini verdi.

YARIM SAATTE 450 BİN PAKET SATTI

Bunun üzerine bazı kişiler yeni girişime desteğini gösterdi: 11 Nisan'da Huang bir canlı yayın sırasında deneme amaçlı tanesi 0.01 yuana 49 bin 500 adet hijyenik ped paketi satacağını duyurdu ve dakikalar içinde tüm paketler satıldı.

Bazıları pedin "hafif, havadar ve emici" olduğunu söylerken bazıları da "kısa kaldığını ve bu nedeniyle sızıntı yapmaya müsait olduğunu" söyledi.

Yine de 18 Mayıs'ta tekrar kendi fabrikasında canlı yayın açan Zitao, ped paketlerini bu kez yedi dolara sattı. 30 dakika içinde 450 bin paket satıldı ve bu sayede ünlü şarkıcı üç milyon dolar kazandı.