"Hello" şarkısıyla tanınan ünlü şarkıcı Lionel Richie, ABD'nin Minnesota eyaletinde başladığı yeni turnesinin ilk konserinde rahatsızlanarak hayranlarını endişelendirdi.

77 yaşındaki sanatçı, Earth, Wind & Fire müzik grubuyla çıktığı "Sing A Song All Night Long" turnesinin St. Paul kentindeki Grand Casino Arena'daki açılış konserinde hastalandı.

40 DAKİKA SONRA İPTAL EDİLDİ

Yerel haber kuruluşu Bring Me The News'in aktardığına göre Richie'nin piyanosunun başında seslendirdiği "Three Times A Lady" şarkısının ardından konsere beklenmedik bir ara verildi.

Birkaç dakika sonra grup üyeleri de sahneden indi. Yaklaşık 40 dakika sonra sahneye çıkan saksafon sanatçısı Dino Soldo, Richie'nin rahatsızlığı nedeniyle konsere devam edilemeyeceğini açıkladı.

BAŞININ DÖNDÜĞÜNÜ SÖYLEMİŞTİ

Konserde bulunan izleyiciler, Richie'nin performans boyunca kendini iyi hissetmediğini fark ettiklerini aktardı. Sanatçı hayranlarına başının döndüğünü açıkladı.

Sosyal medyada paylaşılan görüntülerde sanatçının, konserin sonlarına doğru seslendirdiği "Dancing On The Ceiling" sırasında birkaç kez durarak sahne kenarına oturduğu görüldü.

Toplam 26 şehirde düzenlenmesi planlanan turnenin bir sonraki konserinin 26 Haziran'da Chicago'da yapılması planlanıyor.