Türkiye Futbol Federasyonu Kulüp Lisans Kurulu, 2026-2027 sezonu Süper Lig takım harcama limitlerini belirledi.

Yeni sezonun tavan rakamlarında Galatasaray, 9 milyar 6 milyon 596 bin 835 liralık limitle açık ara zirveye yerleşti.

Sarı kırmızılıların ardından listede en yüksek rakama Fenerbahçe ulaştı. Kanarya, 6 milyar 330 milyon 32 bin 702 liralık limitle ikinci sırada konumlandı.

Beşiktaş 4 milyar 123 milyon 397 bin 974 liralık rakamla üçüncü olurken, Trabzonspor 2 milyar 530 milyon 783 bin 285 liralık limitle dört büyüklerin son basamağında yer aldı.

ÜÇ YENİ EKİBİN LİMİTİ AYNI

Kurulun belirlediği tabloda dikkat çeken bir ayrıntı da yaşandı.

Erzurumspor, Amedspor ve Çorum FK, 893 milyon 261 bin 956 liralık aynı limite sahip oldu.

Orta sıralarda ise Çaykur Rizespor 1 milyar 817 milyon liralık rakamla öne çıkan kulüpler arasında bulunuyor.

Süper Lig'de 18 kulübün harcama limitleri, şu şekilde:

  1. Galatasaray A.Ş. – 9.006.596.835 TL
  2. Fenerbahçe A.Ş. – 6.330.032.702 TL
  3. Trabzonspor A.Ş. – 2.530.783.285 TL
  4. Beşiktaş A.Ş. – 4.123.397.974 TL
  5. RAMS Başakşehir Futbol Kulübü – 1.099.918.616 TL
  6. Göztepe A.Ş. – 678.239.611 TL
  7. Samsunspor A.Ş. – 1.124.529.320 TL
  8. Çaykur Rizespor A.Ş. – 1.817.301.750 TL
  9. Tümosan Konyaspor – 1.101.846.407 TL
  10. Kocaelispor – 953.682.308 TL
  11. Corendon Alanyaspor – 571.608.883 TL
  12. Gaziantep Futbol Kulübü A.Ş. – 817.925.936 TL
  13. Kasımpaşa A.Ş. – 647.958.968 TL
  14. Natura Dünyası Gençlerbirliği – 805.716.149 TL
  15. İkas Eyüpspor – 801.174.603 TL
  16. Erzurumspor – 893.261.956 TL
  17. Amedspor – 893.261.956 TL
  18. Çorum FK – 893.261.956 TL