Tuvalette telefona bakarak geçen süreyi hesapladılar
Yapılan bir anket çalışması, akıllı telefon bağımlılığı ile tuvalet alışkanlıklarını mercek altına alarak dikkat çekici sonuçlar ortaya çıkardı.

Bir tuvalet tedarik şirketinin ABD'liler arasında yaptığı araştırmada dikkat çekici sonuçlar ortaya çıktı.

Araştırmaya katılan katılımcıların yılda 49 saat tuvalette oturarak telefonlarına baktıkları tespit edildi.

Yılda tam 2 gün tuvalette oturarak telefonda dizi-film izlediklerini, sosyal medyaya baktıklarını ya da arkadaşlarıyla yazıştıklarını söyleyen katılımcıların oranı ise şu şekilde oldu:
- Sosyal medyada gezinti (Yüzde 66)
- Video izleme (Yüzde 40)
- Mesajlaşma (Yüzde 37)
- Haber okuma (Yüzde 36)
- E-posta gönderme (Yüzde 36)
- Oyun oynama (Yüzde 29)
- Alışveriş yapma (Yüzde 14)
- İş ile ilgili sorumlulukları yapmak (Yüzde 9)
- Telefonla konuşma (Yüzde 8)

Araştırmaya katılanların yüzde 2'si ise tuvalette görüntülü görüşme gerçekleştirdiklerini söyledi.

1997-2012 yılları arasında dünyaya gelen Z neslinin yüzde tuvalette sosyal medyaya bakma oranı ortalama 54 saat olarak kayıtlara geçti.

Araştırmayı yorumlayan uzmanlar, "Sosyal medya ve özellikle TikTok'un en mahrem anlarımızı etkilediği gözler önüne serildi" dedi.

Tuvalete telefonla giren her dört kişiden sadece birinin telefonlarını temizlediği de tespit edildi.

