Yapay zeka reklam sektörünü sarsıyor Meta, Google, Amazon ve Comcast’in geliştirdiği yapay zeka araçları reklamcılığı otomatikleştirirken, onlarca yıldır sektöre yön veren dev reklam ajansları için büyük bir dönüşüm süreci başlatıyor. Ajansların mevcut iş modeli sorgulanıyor, bazıları küçülmeye hazırlanıyor.
Haber sitelerine yapay zeka darbesi Yapay zeka destekli arama motorları, geleneksel haber sitelerinin trafik kaynaklarını kurutuyor. Arama sonuçlarının yerini chatbot yanıtları alınca, yayıncılar hem gelir hem de görünürlük kaybıyla karşı karşıya kalıyor.
Eğlence devinde deprem CBS, MTV ve Comedy Central gibi kanalların sahibi Paramount Global, yüzlerce çalışanını daha işten çıkaracağını duyurdu. Son bir yıldaki üçüncü büyük işten çıkarma dalgası, şirketin Skydance Media ile birleşme onayı almaya çalıştığı ve tartışmalı davalarla gündemde olduğu kritik bir dönemde geldi.